Förkylningschill.

Sitter i mammas och pappas kök med deras dator. Jag har suttit här sedan jag kom hem och orkar verkligen inte resa mig. Philip får göra kaffe åt mig då och då. Mår dock lite bättre nu efter några alvedon.

Jag bjuder på en sjukegobild. (Jag brukar inte sminka mig när jag är sjuk (det är väl snarare det sista jag tar mig ork att göra då) men idag kände jag att jag inte ville se så fruktansvärt sliten ut som jag faktiskt gjorde i morse så jag drog på lite eyeliner och lite maskara.)

Idag har jag på mig en jättefin, röd tröja som jag fick av
Erica i julklapp. Dessutom har jag ett par örhängen som jag fick av henne i födelsedagspresent förra året. :-) Hon har bra smak må jag säga!

Nu ska jag försöka resa på mig och lägga mig i soffan i stället. Lite gosigare och skönare om jag får säga min mening! Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback