Sorg och saknad.

Nu ska jag försöka skriva ett inlägg som jag skjutit upp i två veckor. Ett inlägg om en person som jag tycker väldigt mycket om, men som jag inte kommer få träffa mer.

Den 27:e Juli hände någonting som jag inte riktigt kan förstå. Det är helt ofattbart och jag vill verkligen inte att det ska vara sant. Jag fick reda på att en kvinna född 1992 (som mig) från By (By är en liten by som jag är uppvuxen i) hade kört av vägen och avlidit. Min mage vände sig ordentligt och jag var så himla rädd eftersom chansen att jag kände denna kvinna var väldigt stor. Efter någon timme fick jag reda på att det var min barndomsvän, Olivia, som det gällde.

Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta hjärtat. Jag kan inte förstå att du bara försvann. Men en sak är säker och det är att du är en av himlens vackraste änglar.

Olli, jag förstår inte varför just du blev tvungen att försvinna. Mina tankar går till dig och din familj. Så himla fin familj ska inte behöva lida så.

Vila i frid älskade Olivia. 920324 - 120727

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback