Dalhalla...

Ja, som sagt så skjutsade jag och Philip mor, far, farbror, farbrors sambro, fars kusin och hans fru till Dalhalla igår. Vi åkte vid 17.00 och kom fram 19.00. Konserten började 21.00 och pappa trodde att de skulle hålla på till ungefär 23.00. Annette (fars kusins fru) gick och frågade så att jag och Philip skulle veta när vi skulle hämta dem igen och då visade det sig att konserten skulle hålla på till 00.30. Man blev lite paff eftersom jag och Philip i vanliga fall går och lägger oss senast 22.00 (inte på helgerna kanske, men man blir ju trött på helgerna också). Det var bara att acceptera, men tanken på att mörkerköra (som jag endast gjort EN gång förr) medans man var trött kändes inte så lockande... I vilket fall som helst så gick det bra. Vi kom hem till mina föräldrar igen runt 03.00 och sedan anlände jag och Philip i Rembo runt 03.25.

Tacka aldrig ja till körningar innan ni vet vad ni gett er in på säger jag bara! Nu var visserligen detta väldigt bra övning och det tycker jag så klart bara är bra. Över 40 mil körde jag igår, pust.

Idag blir det bara chill och ikväll ska jag på bio och sedan ut och käka med bästa kören! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Erica

Aj då! Det lät jobbigt. :-S Men som du skrev så får du se det som bra övning. :-) Vad ska du se för film på bio? The Dark Knight Rises?

Svar: Ha ha, nej. Madagaskar 3. ;-) Det är inte direkt jag som har bestämt och jag slipper ju betala så då spelar det ingen större roll. :-D
Elin

Postat av: Erica

Hi hi, okej... :-) Vi såg faktiskt på Madagaskar igår och Madagaskar 2 idag. :-P

2012-08-05 @ 18:25:47
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback