Tentamen i Engelska.

Innan tenta, kl 06.30:

Ganska nervös och inte alltför glad.

Efter tentan, kl 09.20:

En aning gladare.

Egentligen vill jag inte skriva att tentan gick bra (för det vore HEMSKT att skriva att jag fick underkänt sen när vi får reda på resultaten) men jag svarade på allt och gick faktiskt först av alla efter exakt en halvtimme. :-)

Eftersom jag blev tvungen att gå upp så himla tidigt i morse kunde jag inte få i mig någon frukost. Jag försökte verkligen men det tog verkligen emot så det blev inte mycket frukost för min del. Jag skrev lite med fina Emma-Pemma (som går i min klass) medan vi var på väg till tentan och förklarade då att min mage skulle morra under tentan eftersom jag redan var hungrig.

När det var ungefär 10 minuter kvar innan tentan skulle börja hade Emma fortfarande inte kommit. Fem i kom hon och det första hon då gjorde var att dra fram en Yoggi som hon hade köpt till mig (min favoritsmak dessutom, hon kan hon!). Lite tacksam jag blev då. Finast. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback