Stoltare storasyster får man leta efter...

Igår morse åkte jag till Uppsala för att göra en muntlig tenta och efter den åkte jag tillbaka till Avesta igen. I morse åkte jag åter igen till Uppsala. Anledningen till att jag åkte tillbaka till Avesta igår eftermiddag var att världens bästa lillebror medverkade i en musikal. (Han går estet och i Avesta är det tradition att tvåorna gör en musikal. När jag gick i tvåan framförde vi Grease, jag var Sandy.)

Musikalen heter "Petra Nova" (ursprungligen "Peter Nova") och var faktiskt en mycket bra musikal! Oscar (lillebror) var SÅ HIMLA DUKTIG och jag är fortfarande så där superstolt att jag tror att bröstet lämnar min kropp snart... Åh, jag är så himla imponerad! De flesta var faktiskt duktiga!

Lillebror längst till höger:



Jag filmade en del så klipp kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh! Jag hade också velat se! Jag saknar dig för övrigt som attan just nu, lillasyster! <3

Postat av: Pernilla

Helt underbart av dig att filma! Jag kunde inte åka hem och se dem så nu gjorde du mig glad! :)

2012-04-03 @ 13:31:21
URL: http://pernillagladh.blogg.se/
Postat av: Erica

Just ja, förresten... Har du hört vad det blir för julkalender detta år? Ifall du inte har hört det så blir det i alla fall en nyversion av Mysteriet på Greveholm, där en ny familj flyttar in på Greveholms-slottet. ;-P

2012-04-03 @ 20:38:26
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback