Elin Lundberg snorar och hostar.

Det verkar gå en förkylning här i Uppsala. Många i min nollningsgrupp har varit/är sjuka och har fått lov att hoppa några nollningsdagar. Nu är det jag som börjar snora. De flesta vet ju att jag har Sveriges bästa immunförsvar... Ironi. Men just nu så är det inte så farligt, jag är lite seg och så bara. Men jag lever ju och det är huvudsaken!

Gårdagens pubrunda var helt sjuk. Både sjukt kul och sjuk. Vi fick ungefär 15 minuter på varje nation. Och eftersom alla skulle ha något att dricka så blev köerna oerhört långa. Man (jag) fick med andra ord drickat ungefär fem minuter innan vi skulle gå varje gång. Och då blev man ju tvungen att hälla i sig!
Ni skulle sett min mage igår... Jag såg verkligen gravid ut! ^^

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback