VFU idag!

Idag ska jag ut på min första VFU-dag (VFU = praktik). Jag är sjuuukt nervös och vill bara komma dit och få lite instruktioner. Hur många brukar drömma att de missar viktiga saker? Jag drömde t.ex. att jag missade balen innan den var i somras. Inatt drömde jag att jag var hos mamma och pappa. Jag skulle åka med tåget typ 09.15 och när klockan var 09.10 så kollade jag på klockan och fick panik. Mamma och pappa fick skjutsa mig så att jag skulle hinna till VFU:n i tid. Först droppade de av mig på någon fest (av någon konstig anledning) och om någon timme skulle de hämta mig där och skjutsa mig till VFU:n... Men så gick timmarna och jag blev väldigt försenad och gick omkring med panik.

Ha ha! Skönt att vakna och upptäcka att man inte alls är flera timmar försenad...

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag känner verkligen igen den där sortens drömmar... Stressande...



Jag hoppas att det har gått bra på VFU:n. Jag säger "Lycka till!" i efterskott! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback