Uppsala med baaby!

Hejsvejs!
Igår åkte jag tillbaka till U-town (Uppsala) igen. Vanliga söndagar brukar jag vara väldigt nedstämd och ledsen över att behöva åka ifrån Philip, men det behövde jag inte vara igår, eftersom Philip följde med mig hem! :'-D Vi sitter just nu och kollar på tv och chillar järnet! Ska snart städa undan lite kläder och fixa mig inför sängen. Man blir så sjuukt trött av att vara omgiven av en massa surrande barn halva dagen. (De brukar inte vara så stökiga, men idag hade vi besök av en författare på skolan och barnen skulle då sitta stilla i flera timmar i sträck. Resultatet av det var så klart ett väldigt surr i rummet vi var i. Det var dessutom tre klasser där samtidigt, så det var inte tyst en sekund.)

Jag och Philip har idag tagit världens snabbaste titt på stan (Philip har aldrig varit i Uppsala längre än fem minuter tidigare, så jag visade honom stan under några minuter). Sedan gick vi in på Jam Jam och köpte lite godis att gotta oss med. Innan vi åkte hem gick vi in på Subway och köpte varsin mumsig macka. MUMS var det!


Philip åker hem på onsdag igen, så då behöver jag bara vara utan honom på torsdag, eftersom jag åker hem igen på fredag igen. På fredag får jag dessutom träffa herr Christoffer igen och då blir det lite party party!
Det är så härligt att få ha sin fina tok här!


Igår när jag och Philip var och handlade så såg vi en läsk med smak av kaffe. "Mean [Bi:n]" heter den och det är alltså en kall, kolsyrad dryck med smak av kaffe.

Ingen hitt kan jag säga... Ha ha!

Hoppas alla får en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Erica

Var köpte ni läsken någonstans? Låter inte särskilt gott, men känns i princip som ett måste att testa. :-P

Postat av: Sheriilyn

svar: åh! Tack, Elin! <3

2011-10-19 @ 21:43:53
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback