Pepparkaksbak!

Igår var jag och Philip på besök hos Philips fina mormor och morfar. Av någon anledning började vi prata om att baka pepparkakor och jag berättade att jag älskar att baka pepparkakor! Jag och Philip bakade pepparkakor hemma hos mamma och pappa förra året och det är såååå roligt! När jag kom hem så såg jag att jag faktiskt har jättefina (host) bilder på pepparkakorna vi bakade, som jag tänkte att ni skulle få se.
Så här har ni dem:

Fru pepparkaka, gjord av mig:

Älskar hjärtat med ett utropstecken i, dessa är gjorda av Philip:

Två granar som är kära? Gjorda av mig:

Jag ville bara tydliggöra vad det var:

Philip kände likadant:

I heart you:

Mitt fina hjärta... Det lite kletiga i det övre högra hörnet är en pussmun:

En glad gris, gjord av mig:

Och ett surt svin... Det fick bli ett svin eftersom den blev så ihoppressad... ^^

Min "fina" familj, sjuk som jag är:

Ja, jag är en Lundbergare, that's all you need to know:

Hahahahaha:

Sen skärpte jag mig och gjorde ett sött, glatt hjärta:

Sen gjorde jag ett fult hjärta...

Och ett ?brustet? hjärta:

Philips "fina" par:


Väääldigt fina pepparkakor. Får se om vi lyckas slå dessa i år! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback