Konstiga drömmar förföljer min sömn...

Även inatt drömde jag att jag skulle komma för sent till VFU:n. Och även denna dröm innehöll festande (är jag lite sugen på att festa kanske?). Jag drömde även andra konstiga saker... Harry Potter var med bland annat! ^^' Det mindre roliga var att jag vaknade mitt i natten (det var kanske inte mitt i natten, klockan var 05.10) med magknip och vääärldens mensverk. Jag försökte somna om bara, men jag hade snäppet för ont för att kunna sova, så jag fick släpa mig upp på toa och sen ta en ipren. När jag kollade på klockan och såg att mitt alarm skulle ringa om 40 minuter blev jag lite halvt ledsen och sen fick jag jättesvårt att somna bara för att jag verkligen ville sova lite till... Tur var att jag hade ställt mobilen 40 minuter innan jag skulle gå upp, så jag hann snooza ett bra tag i alla fall.

Det är inte varje dag jag går upp innan solen. Men det kommer jag tydligen göra de närmsta tre veckorna under VFU:n... Jag börjar halv 9 varje dag och det är ju inte hemskt tidigt, så jag är glad ändå. Nu börjar solen i alla fall komma fram och jag ska snart börja klä på mig och gå till bussen. Idag går jag mellan 08.30 och 17.45... Ganska länge, men det är bara för att vi ville vara med på ett av deras personalmöten, så det är bara idag som vi går så länge.

Nu är det säkert över 30 stavfel i detta inlägg eftersom jag knappt vaknat än, men det får ni stå ut med helt enkelt. Ni kan ju gärna kommentera om ni upptäcker något... ^^

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback