Hoppas, hoppas, hoppas!

Jag behöver ett boende till nästa termin. Som de flesta vet så har jag bott med Emelie tills nu (och jag bor fortfarande där). Nu ska Emelie flytta hem till Chrille (sin pojkvän) och ta studieuppehåll. Hon ska alltså säga upp rummet. Det sköna är att hon har två månaders uppsägningstid, så jag får bo där tills i slutet av december. Men tills nu har jag inte haft någon som helst aning om var jag ska ta vägen sen.

I dag såg jag att en av mina fina vänner hade frågat på facebook om någon är intresserad av att hyra hennes rum nästa termin. Så klart skrev jag till henne på en gång och nu är det klart att jag ska hyra hennes rum nästa termin. Så nu har jag ytterligare ett halvår på mig att hitta något ställe att bo på. (Hon måste iof. skicka in lite papper och få bekräftat att hon får hyra ut rummet, men jag hoppas att det inte är några problem. Jag vågar dock inte hoppas på allt för mycket eftersom jag aldrig verkar ha tur med boende...)

Hoppas alla haft en trevlig helg. (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback