Glad som en lärka?

Just nu är jag på topphumör! Man blir så glad av att jobba med barn och jag är redag klar med dagens plugg... Vilket betyder att jag faktiskt har någon timme för mig själv när jag kan göra vad jag vill! :-D Idag får det bli att städa! Ha ha, när jag äntligen har lite tid för mig själv så väljer jag att städa! Men just nu känner jag för det och jag är aspepp! ^^'

Imorgon åker jag hem till Philip igen. Jag är så hiimla glad. Morgondagen kommer bli toppen! Först VFU (som är underbart) och sen Philip! Hihiiii!

Som grädden på moset så ska jag vara med min fina
Emselie på lördag. Saknar henne faktiskt. Jag är ju van att bo med henne och nu så bor hon inte här längre. Pluppis! <3
(P.S. Gå in på Emelie Wahlunds blogg om ni vill se asfina bilder på min fina Emms. Det finns både nya och gamla bilder. Emselie är såå duktig på att stå modell och Emelie är så himla duktig på att fotografera, så bilderna blir verkligen awesome. Dessutom finns det ju jättemånga andra fina bilder som Emselie inte är med på.)

Glad tjej:


Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback