Wohooo, cykelkungen!

He he! Jag cyklade till skolan idag... ;> Jag var lite nervös eftersom jag inte cyklat sen oktober och eftersom Philips cykel är väldigt mycket för stor för mig... Jag kommer knappt upp! ^^' Men jag lyckades i alla fall cykla till skolan utan att ramla en enda gång. ;>


Jag kände att jag inte orkade till skolan eftersom jag först ska till skolan, sen till biblioteket och ha möte med min handledare i projektarbetet, sen tillbaka till skolan och sen till musikskolan för att ha sånglektion. ^^ Inte sååå jobbigt egentligen, men ändå. Ibland får man vara slö! ;>

Hoppas att jag lyckas ta mig fram och tillbaka igen utan att ramla då. ^^ Håll tummarna för mig.

Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback