Sommar på våren.

Helgen har varit helt underbar!

I fredags var det studentfest! Först förfestade jag, Amanda, Malin, Julia, Christoffer och Philip hemma hos oss. Det var dock inte meningen att Philip skulle följa med från början, men han hade så kul med oss så han kunde inte låta bli. ^^ Temat på studentfesten var att man skulle komma utklädd som något på första bokstaven i ens namn. Jag var emo, Amanda var Alice i underlandet, Malin var mentalsjuk (och shit, hon var typ det på riktigt! Psycho. ^^), Julia var jultomtens älskarinna, Christoffer var clown och Philip var pirat! Vi var alla otroooligt snygga! ;> Ni ska få se bilder när jag får dem av Malin! =) Men i vilket fall som helst så var både förfesten och krogen helt gryyyymt kul! Längesedan jag hade så kul när jag festade!

I lördags åkte jag och Matildus till Uppsala för att spendera dagen och natten hos bästa
Emselie! <3 Dagen bestod av otroligt mycket chill, lite McDonalds, glass och ännu mer chill!
Fulingar:
På kvällen satt vi med en kortlek och ställde frågor till den... Jag har nog inte skrattat så mycket på flera månader. ^^ Tårarna bara sprutade! Lite senare på kvällen kom Emelies amerikanska vän Karl förbi och umgicks lite med oss! Han var hur trevlig som helst och han tyckte tydligen att jag och Matilda var "badass". ^^ Så fick man ju träna lite på sin engelska! Det var kul...

Igår åkte jag och Philip hem till pappa.
Vi grillade kyckling och satt ute och åt! :-O Jag brukar vanligtvis vara väääldigt frussen av mig, men igår frös jag inte alls. Det var väldigt varmt fast det var så pass sent. Vi åt nog vid 7 och sedan satt vi ju kvar vid bordet i minst en timme. SKÖNT!
Mongo i stolen:
Jag och min älskade kisse, Pamela:
Puss gumman!
Bilden på mig och Matilda har Emelie tagit. Philip har tagit bilderna på mig ute i solen.

Kommentarer
Postat av: Malin is the shit!

Menar du att jag är psyko va? va? va? Man ska väll gå in för sina roller? Eller? Eller?

2011-05-10 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback