Johnny Cash!

Hejjaguppdaterarminbloggengångimånadenungefärochharlitedåligtsamveteöverdet.
Men jag har åter igen varit sjuk (eller ja, jag är fortfarande sjuk). Så FU säger jag till mitt immunförsvar.
Sen så har jag en hel del plugg att göra också. (Inte för att jag gjort något av det än, men jag ska... ^^ )
Såhär spenderar jag i alla fall mina kvällar numera:
Med min Johnny Cash-bok som jag läser på "1000 sidor". Vi ska alltså läsa 1000 sidor på svenskan. Man kan läsa en bok som inehåller 1000 sidor, eller så kan man läsa flera, lite kortare, böcker. Jag kommer att läsa tre eller fyra "självbiografier". (Inte riktigt självbiografier, men åt det hållet. Jag ska t.e.x. läsa "Anne Franks dagbok".)
Men i alla fall, jag gärna skulle njuta av denna underbara dag genom att t.e.x. ta en lååång, skön promenad, men i stället ska jag läsa min Cash-bok och spela Cash-låtar på min gitarr (för att komma in lite extra i boken).
Hoppas alla som haft lov har haft ett underbart lov!
Och hoppas att ni andra njutit av dagarna ändå!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback