I love Disney.

När min lillebror var lite mindre så var han väldigt förtjust i spelet schack. Han älskade att spela det och han var medlem i skolans schack-klubb (vilket innebar att han bl.a. tävlade mot medlemmar från andra skolor). I vilket fall som helst så fick han, när han var som mest intresserad, ett jättefint schackbräde som består av disney-figurer (Heroes & Villains). Jag hittade det häromdagen och bestämde mig för att fotografera det lite.
Det var faktiskt inte meningen att det blev ett hjärta på den undre bilden.
Jag älskar att Kapten Krok gör hårdrockstecknet...
Fodralet:
© Elin Lundberg

Figurerna är:
Simba och Scar - Kungar
Askungen och den elaka drottningen - Drottningar
Peter Pan och Kapten Krok - Hästar
Odjuret och Ursula - Löpare
Baloo och Cruella de Vil - Torn
Musse Pigg och Kaa - Bönder


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Vad gulligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback