Epic awesome dag!

Nu ska jag berätta om min epic awesome dag! I morse vaknade jag vid 10, men Philip var så oerhört gosig att jag inte kunde gå upp, så jag låg och drog mig till 11. Det var ganska skönt även om jag hatar att sova länge. När jag gick upp gick mamma omkring och pysslade lite och pappa var i Hedemora och fiskade. Sedan chillade jag ett tag. När pappa kom hem runt halv två gick jag, Philip, mamma och pappa ut. Alla var påpälsade med täckbyxor och tjock jacka. Vi satte oss runt (alltså på snön runt gräsfläcken) en liten gräsfläck (gjord av studsmattan som vi flyttat) och tände en brasa. Jag lekte lite i snön och gjorde faktiskt en snögubbe. ^^ Sedan grillade vi korv över brasan. MYS! Pamela (vår katt) älskade att hon hade gräs att gå på. Hon låg så skönt och värmde sig vid brasan när det plötsligt flög upp en kolbit som landade på hennes svans... Jag såg att det började ryka och kastade mig på henne för att ta bort kolet. Det fortsatte ryka så jag slog på hennes svans. ^^ Hon blev av med lite hår på svansen, men annars är hon nog helt okej. ^^ Efter grillstunden åkte i alla fall jag och Philip hem.

När jag väl kom hem skyndade jag mig ner med tvätten till tvättstugan. Sedan gick jag över till Amanda för att röka årets första vattenpipa. Där satt vi på hennes balkong mellan 16.00 och 18.00. Mot slutet blev det relativt kallt eftersom solen försvann bakom husen. Klockan 18.08 gick jag hem.

När jag kom hem var det att vänta på Veronica som gällde och hon anlände strax efter mig. Vi har "spelat gitarr", flummat, flummat, flummat lite, lyssnat på smurfarna och stördat oss. Tihi!
Puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kärlekar dig! <3

2011-03-20 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback