Hemma hos min älskade familj.

Jag befinner mig just nu i mitt föräldrahem med nästan hela min familj. Mina stora storasyskon är inte här och inte mina brorsbarn heller. Men lilla familjen är här i alla fall. Mamma, pappa, syster, bror. Philip har åkt hem för att chilla med några kompisar. Jag ska vara kvar tills på torsdag. Det kan ni ju anteckna.

Jag känner en sådan frid när jag är här. All oro och stress bara försvinner när jag är här. I love it. Och när hela familjen är här också, då är allt perfekt.

Idag har vi varit ute hela dagen. Jag har bl.a. klippt lite gräs, solat lite, badat lite och tagit bort sten runt poolen. Jobbigt, men ganska kul.

Snart ska vi äta och sen blir det SYTYCD! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback