Epic dag i Rembo.

Idag tog jag och Philip oss en cykeltur till Rembo för att grilla hemma hos Philips mormor och morfar. Där var även Philips mamma, Philips låtsaspappa och Philips lillebror. ;> Solen har gassat hela dagen och jag märkte efter ett tag att jag fått lite bondbränna. PERFEKT såhär några dagar innan balen! Ironi.
Jag fick låna en skjorta av Philips mormor i alla fall, för att förhindra skarpare bondbränna.

Nu på kvällen märkte jag att jag har bränt mig ganska rejält... Armar, axlar, hals och nacke svider och kliar ganska onice...

Bränd och ledsen tjej:


Fast nej, jag är ganska glad ändå:

Men röd är jag allt, som en kräfta ungefär... 

Hoppas att alla har haft en epic dag! Det har jag! ;>
Pouws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback