Studentveckan!

Jag är nog segast i världen ibland. Nu tänker jag kortfattat skriva om studentveckan här eftersom jag är så seg... ^^'

Tisdagen den 7:e juni var det studentbal. Vi var lediga från skolan eftersom nästan alla skulle fixa håret osv. Det var en magisk dag och jag gick omkring och var jätteexalterad hela dagen. Att gå på röda mattan var till och med ännu mer underbart än vad jag hade föreställt mig och jag mådde bättre än bäst hela dagen. Maten på balen var hyfsat god och sällskapet var underbart. Mys!

Onsdagen den 8:e juni hade vi musiker bara en lektion, musik. Då övade vi inför studenten, eftersom vi skulle sjunga och spela för alla andra studenter i aulan. På kvällen hade vi klassmys på holmen. Vi myste, spelade kubb, drack lite och hade en underbar kväll helt enkelt. Sen mot natten så gick några av oss till skolan för att övernatta där. Det var också mycket mysigt.

Mys på holmen:

Bilden har jag tagit av Tabita.

Torsdagen den 9:e juni var det studentlekar. Klockan 12.00 kom mina fina klasskamrater till mig för lite förfest. Epic awesome! Studentlekarna var väl roliga och ganska flummiga. Men vad gör man inte för klassen liksom? Vår klass hade tema Hippie (fast vissa var utklädda till det motsatta könet i stället)... ;>

Vi fick för oss att bygga en pyramid, bara sådär:



Såhär såg jag och Johanna ut:

Hippiebilderna är snodda av Emelie.

Efter studentlekarna var alla ganska... slutkörda. ^^' Men då skulle vi till flaket och fixa det inför studentdagen. Det var dock en ganska stor besvikelse att typ ingen kom dit... Vi var väl kanske 8 stycken från klassen som hjälpte till.

Självaste studentdagen tänker jag nog skriva om i ett eget inlägg som kommer inom en snar framtid.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback