Julklappar!

Då jag behöver en liten paus från pluggandet så tänkte jag uppdatera er om vad jag har fått för julklappar. Jag fick t.ex. detta vackra armbandet av min syster:
Ericas och min arm. Hon har som ni ser två armband, ett i silver och ett i guld.
Det är Erica som har tagit bilden.

Jag fick även:
- En spikmatta
- En massagegrej ^^
- Ett fotbad
- Ett jättefint halsband (det kommer bild senare)
- Presentkort på H&M
- 500 kronor
- En febertermometer + ibumetin
- Rakblad
- Maskara
- Bubbelvin
- En tröja
- Koppar
- En hårmassagesak
- Badrumskit (tandborste, tandkräm, handdukar)
- After eight
- Kavel
- Såsslevar
Jag kan ha glömt något, men det kommer jag kanske på senare... =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Yey! :-) Den där bilden ska jag också lägga upp någon gång på bloggen då jag orkar. =) Har dock några andra bilder jag hade tänkt lägga upp samtidigt som jag måste redigera först... :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback