Musikhjälpen.

Traditionsenligt sitter jag nu och kollar på musikhjälpen. Det började alldeles nyss och håller på hela veckan. Dock går det inte på tv hela tiden, men man kan kolla dygnet runt på SR:s hemsida. Jag kommer försöka kolla så mycket som möjligt. Förra året var jag sjuk när det var musikhjälpen, så jag såg nästan allt (jag kollade hela tiden när jag inte sov). Förra året skänkte jag 50 kronor och önskade en låt (kommer dock inte ihåg vilken) och jag funderar på att göra det i år också.

Väldigt mysigt och juligt med musikhjälpen!

Till musikhjälpen sitter jag med en kopp Yogi Tea från Indiska. MUMS!

Jag äger inte bilden.

Ha det bra! :-)

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är alltid så jobbigt att köpa presenter och julklappar till dig. Jag köper nämligen nästan alltid någonting som jag själv blir väldigt avundsjuk på. Det har jag även gjort denna gång. ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback