Letar lägenhet för fullt...

Som vissa redan vet ska jag börja plugga i Uppsala nästa vecka. Jag har kommit in på grundlärarprogrammet: Inriktning med arbete i förskoleklass och grundskolans årskurs 1-3 på Uppsala universitet.

Jag har inte hittat någon lägenhet än och nu är det bara nio dagar kvar tills jag börjar. Men eftersom världens finaste
Emelie bor i Uppsala så får jag bo hos henne. (Hon bor i korridor och hennes rum är på 15 kvm, men det blir nog gosigt.) ^^ Tacksam är jag i alla fall! <3

Just nu är hon i Spanien, men hon kommer hem på söndag och på måndag åker jag hem till henne. Sen får hon visa mig staden lite och på torsdag börjar jag!

Herregud vad nervös jag är! Gah! ^^' Men kul ska det bli! :'D

Philip börjar idag, klockan 2. Han ska gå på folkhögskola i ett år nu, med inriktningen musik.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback