"Första skoldagen".

Ja! Nu är "första skoldagen" avklarad! Fast egentligen så är min första skoldag på tisdag, men nu känner jag mig inte lika nervös längre i alla fall! Jag vet att jag har några kalasfina människor i min klass, så det känns skönt!

Om lite mindre än en timme ska jag och Emelie dra iväg till Blåsenhus igen för att påbörja våran nollning. Awesooome! Lite taggad jag är då! :'D Det ska bli så kuuuul!

Imorgon får jag åka hem till min Philip igen. Jag saknar honom faktiskt asmycket. Jag trodde inte att det skulle vara så farligt nu såhär i början, vi träffades ju i måndags liksom, men jag är ju van att vara med honom och nu har det blivit så mycket nytt så nu vill jag bara vara tillbaka till min Philip.

Hoppas alla får en bra dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback