Besatt i Harry Potter?

Neeej, jag är väl inte besatt direkt. Men jag älskar både böckerna och filmerna väääldigt mycket. Just nu håller jag på att läsa alla böckerna och kolla igenom alla filmerna. (Jag läser en bok, sen kollar jag på filmatiseringen av boken och sen så fortsätter jag med nästa bok och film osv.) Jag håller just nu på att läsa Harry Potter och den flammande bägaren, men Philip var så ivrig och ville kolla på den filmen innan jag läst boken (han har inte sett alla filmer innan, bara typ ettan, sexan, sjuan - del ett och sjuan - del två) så den har jag redan sett. Femte filmen får han dock inte se förrän jag läst ut den boken.

Jag fick faktiskt hem just Harry Potter och fenixorden (boken) idag. Mamma och pappa ska ha den någonstans, men jag kan inte hitta den, så jag köpte en egen i stället. (Även deras Harry Potter och halvblodsprinsen är borta.)

Jag har dock redan lästa alla böcker minst en gång var, men man kan ju aldrig få nog av dem...

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback