FÖR VI SKA TA STUDENTEN! (I år...)

Idag har jag varit med min BÄSTA Malin hela dagen! :'D <3 Vi var först hemma hos henne en kort stund, sen åkte vi till Gävle. Malin skulle nämligen köpa en Iphone. ^^ Hon skulle träffa en tjej klockan sju, så vi hade några timmar att döda eftersom vi var i Gävle vid tre. Malin var på jakt efter en studentklänning och jag var på jakt efter studentskor och jag tror att vi båda blev väldigt nöjda med våra fynd. =)

Här har ni mina skor:
De är köpta på Din Sko för 249:-

Till skorna ska jag återanvända klänningen jag hade på mig på skolavslutningen i nian.
Den ser ut så här: (Till vänster)

I ryggen är det en jättefin snörning. =)

Och till detta tänkte jag bära en studentmössa! ;-D TIHI!

När jag kom hem från Gävle (runt halv 9) fick jag jätteont i huvudet och började känna mig lite hängig. Så jag virade in mig i mitt täcke och fixade lite te.
Den fina, kärlekfulla koppen fick jag av min Philip när vi firade halvårsdag. Alltså för lite mer än ett och ett halvt år sedan. =)

Tack för en bra dag. Puss! ;*

Kommentarer
Postat av: Malin

AAW! ÄLZQAR bilden från 9an! Zå zmå och zöta, thihihi, det zynz vem som sqrivit ;)

2011-04-28 @ 16:21:55
Postat av: Malin

Hur qan man vara zå idiotizk och glöma z i zqrivit!?!

2011-04-28 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback