På visit hos mor och far!

Jag och Philip är på besök hos mina kära föräldrar och eftersom det inte går en enda buss till stan härifrån efter 17.00 så ska vi sova här! :D Vi har ätit kräftor och även en massa tryffel... He he he! (A) Så har vi kollat på Panama, Berg flyttar in och Välkommen åter. Awesome myskväll! :D


Wohoooo! Jag fick G+ på samhällskunskapsprovet jag gjorde förra veckan! (Jag hade vanligtvist inte blivit så jättenöjd med "bara" ett G+, för jag är lite av en nörd, men nu hade jag inte orkat plugga en sekund så jag trodde verkligen att det skulle bli ett IG. Tur att man är med på genomgångarna! ;>)

När jag var på väg hem från skolan idag på min (Philips) cykel så var jag så himla pepp på såpbubblor eftersom vädret var perfa, men tror ni inte att jag har gömt mitt såpbubblesvärd på fyllan och glömt var jag har lagt det? Jo... Det har jag. x'D Så jag var lite arg (!!!) när jag kom hem, men pappa köpte ett nytt likadant när vi var på coop! (A) ♥ (Bortskämda unge tänker ni, men nja... Lillebror är lätt mycket mer bortskämd än vad jag är!) Ha ha!

Ha en trevlig kväll!
Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback