Min älskade vän.

Simone Marcus, när jag träffade dig första gången på Ericas handbollsträning så stal du mitt hjärta på en gång. Du var så lätt att umgås med och du fick mig på så gott humör. Du fick mig alltid på gott humör! Jag kan inte riktigt förstå vad som har hänt. Ditt skratt ekar i mitt huvud och jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få höra det. Jag älskade dig Simone, älskar dig. Jag kommer alltid älska dig, men du ska bara veta vilket hål du har lämnat i mitt hjärta. Det har varit så underbart det senaste året när jag har fått träffa dig så ofta igen. Som förr i tiden. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket. ♥

910927-101010

"Om livet vore rättvist, var vore vi då?
Var vore du då?
Skulle vi ha dig kvar och få höra ditt skratt igen?
Se dig le igen?
Skulle tomrummet i hjärtat vara fyllt av din kärlek?
Av din omtänksamhet?
Skulle jag kunna skratta utan att känna ånger?
Utan att bli ledsen igen?
Skulle tårarna sluta falla av saknad?
Skulle hoppet komma tillbaka?"
© Elin Lundberg - 2010

Without you, the ground thaws, the rain falls, the grass grows.
Without you, the seeds root, the flowers bloom, the children play.
The stars gleam, the poets dream, the eagles fly, without you.
The earth turns, the sun burns, but I die, without you.

Kommentarer
Postat av: Ämändah .

<3

2010-10-13 @ 23:34:04
Postat av: Pernilla

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback