Älskling. <3

Ja, det är tufft... Imorgon är det begravning. Idag var vi i kyrkan och tränade inför imorgon med kören. Det var inte direkt lätt kan jag ju säga. Jag har en stor klump i halsen och längtar inte precis till imorgon. Vi ska sjunga "As I went down in the river to pray" och "Love shine a light". "Love shine a light" har alltid varit min och Simones låt då det alltid var vi som sjöng den med alla andra från kören i flera stämmor i bakgrunden. Nu ska Emelie sjunga Simones del... Det kommer bli så himla svårt för oss att sjunga den, men vi har ju backup av de resterande i kören i alla fall. Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta gumman. Kom tillbaka nu. <3

Philip Carl Bladlund, tack för att du finns. Jag klarar inte det här utan dig. <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag börjar nästan gråta. :'-( Jag hoppas att det går bra. Tänker på er! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback