Stolt över lillebror!

I torsdags hade vi öppet hus i skolan och vi som går Estet Musik (bl.a. jag och min lillebror) fick uppträda med några låtar (okej, det var inte så några låtar) i aulan. Oscar (lillebror) sjöng "When you were young" och "This Calling" och jag satt och grinade för att jag var så stolt. Han har utvecklats så otroligt mycket och han är så himla duktig! Jag har lagt ut klipp på youtube från i torsdags, men de är filmade med mobilkamera så både bilden och ljudet suger...
Men här är de:
Oscar Lundberg - This calling
Oscar Lundberg - When you were young

Jag laddade även upp när jag sjunger en låt:
Elin Lundberg - Somewhere only we know


Njut... ^^

Kommentarer
Postat av: Erica

Nice att du laddade upp en låt där du sjunger också! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback