Stockholm!

Just ja! ^^' I tisdags åkte jag, Philip och mamma ner till Stokholm för att hämta min busiga lillebror som då varit på sin allra första konsert, Bullet for my valentine. Eftersom jag då hade en väldigt jobbig feber så var det ganska jobbigt att sitta i en bil i 7 timmar... Men jag överlevde ju i alla fall! När vi skulle hem så var flera vägar avstängda, så det var inte så himla lätt att hitta ut ur Stockholm. Eftersom vår GPS också var ganska förvirrad blev vi ännu mer förvirrade... Efter mer än en halvtimmes virrande frågade vi en trafiksnubbe om vägen. Han gav oss en ganska bra förklaring, och efter att ha åkt genom hela Stockholm city kom vi äntligen ut på E18... Skönt, men ändå inte. Jag var vid det laget helt slutkörd och ville bara sova, men nej då, då skulle man hålla sig vaken för att hålla mamma sällskap i lite mer än två timmar till! Not nice!

Roadtrip!


© Elin Lundberg

Snacka om att jag somnade skönt när vi kom hem klockan 03.00! Snaaark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback