Höhö, sorry. ^^

Ja, jag vet att jag inte är särskilt aktiv i bloggen just nu, men som ni kanske förstår så är jag fortfarande väldigt upptagen med skolan just nu. Magkatarr heter det som jag snart kommer få. Shit vad stressad jag är, det är helt sjukt! Förra året var det också ganska illa innan sommaren och då fick jag magkatarr... Men iår är det värre, så det är nästan så att jag går och väntar på magont...

Ni får några egobilder på mig (som Emelie har tagit) tills stressen är över.





Bilderna är redigerade av mig.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är ful (fast snygg)! :-D

Postat av: Erica

Åh du, förresten, i sommar tycker jag att vi kör ett somrigt photoshoot där vi båda har på oss våra shorts som vi köpte likadana i olika färger (alltså båda paren). :-) Eller vad säger du? =)

2010-05-18 @ 21:16:44
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback