S.Rudö = Skog och snö?

Sitter hemma hos paapa och Oscar.
När man kommer ut hit till skogen så tappar man verkligen hoppet om våren, shit vad mycket snö det är här... O.O Pappa var lite söt och ringde mig när jag satt på bussen för att påminna mig om att vara försiktig när jag skulle gå in eftersom det hänger massa snö utanför dörren som kan rasa ner + att det är halt under... ^^ Man brukar dock faktiskt tänka på att vara försiktig när det hänger massa snö och det är glansis där man ska gå...

Tidigare ikväll har jag beslagtagit deras elgitarr och spelat massa. (: Jag har även klinkat piano. Love it! =D Just nu ligger pappa och sover i fotöljen medans jag och Oscar sitter och kollar på National Treasure 2. Det är reklam för tillfället dock... "Hur vet man om man har jack?" "Jag har hört att det svider när man ringer..." "Allstå, shit..." Ha ha! Jag älskar den reklamen. ^^

Jag ska sova här ikväll, men jag åker hem igen 08.34 imorgon... Nu hoppade gose-Nalle upp i Oscars knä. {: Goos.

Ha ha! Lite lustigt... Jag sov med kläderna på inatt. ^^' Pappa ringde mig vid typ 22.00 och när han ringde så låg jag i sängen och läste. När vi hade lagt på (ca. 2 minuter efter att han ringt) så somnade jag... När Philip gick och la sig runt 23.30 så var jag för trött för att röra mig, så kläderna förblev på hela natten. Ha ha. ^^' Skönt bara att det inte blev så himla varmt, jag hade ganska luftiga kläder på mig... =)

Nu ska jag kolla klart på filmen och sedan gå och lägga mig.
Hoppas ni får en trevlig helg. =) Själv ska jag till Emelie och kolla på hennes och Chrillz lägenhet imorgon.


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag borde har ringt dig ikväll, eftersom jag ju har tenta imorgon. ;-P Fast vi pratade ju ganska nyligen och jag har ändå redan tappat koncentrationen från pluggandet runt 1 000 ggr ikväll. :-P Men jag skriver ju en kommentar här i alla fall. ^^' Jag satt nyss och tänkte på vad jag skulle ha gjort om jag hade haft massor av tid och pengar just nu. Då skulle jag ha åkt till Italien, Spanien och Portugal och gå på TH-konserter. Det vore ju verkligen att slå två flugor i en smäll. Varma länder OCH TH-konserter. ;-D Synd att jag varken har tid eller pengar, dock... :'-(

Postat av: Emelie

Yeeey! (Y)

2010-03-20 @ 11:19:26
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback