En äkta vän...

En äkta vän ska alltid finnas där, dag som natt. Och det gör du.
En äkta vän ska fråga om man vill hitta på något, det gör du.
En äkta vän ska veta allt om en. Det gör du.
Dig har jag vuxit upp med och du har verkligen alltid funnits där. Ibland när jag mår dåligt tänker jag på dig och det hjälper alltid. Jag har ringt dig sent på kvällen och grinat, och du har vetat precis vad du ska säga för att få mig att må bättre. Du är nog den enda av mina vänner som jag känner såhär starkt för. Om vi någonsin skulle glida ifrån varandra skulle det uppstå ett stort hål i mitt hjärta...

Vi har bråkat, men vi har alltid blivit sams igen, såklart...

Jag har tydligt märkt att jag har ett flertal vänner man inte kan lita på eller vända sig till. Jag vet hur sviken man kan känna sig när en "kompis" sårar en. Jag har känt så alltför många gånger. Men du får mig alltid att må så himla bra. "Jag kan va din bjöörn! BRÖÖÖL!" "Wanna make the egg?" Dig kan man prata om vad som helst med, hur sjukt det än är! Hur många flumstunder har vi haft tillsammans liksom?


Du är den vän jag behöver. Jag älskar dig.

Du vet alltid precis vad jag känner, hur jag mår och vad jag vill. Du har alltid varit som en extra syster för mig och det kommer du alltid vara.

Bajs vad jag tycker om dig. <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där undre bilden kan vi gärna låtsas att den inte finns, så jag skäms för den!



Men baby, jag blir så jävla rörd av det du skriver, och vet inte vad jag ska säga förutom : Right back at ya! Och jag kommer aldrig låta det ske att vi glider ifrån varandra, aldrig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback