Rainbow!

Åh, igår när jag var ute och åkte bil med Tom och Philip (LOL, jag vet... Men jag hade tråkigt.) så satt jag och tittade ut på det magiska landskapet. Det regnade, men solen sken också så det var ett jättevackert ljus ute. Så såg Tom en regnbåge, och jag letade och letade, men jag hittade den inte. =( Men efter ett litet tag såg jag den. Grejen är att jag såg hela bågen. Det var som ett upplyst valv! Det var så vackert! Och de gröna upplysta ängarna och allt gjorde mig helt hyper. Jag satt där som ett litet barn på julafton och beundrade regnbågen. Men det var en av de vackraste sakerna jag någonsin sett. Det var som taget ur en saga.

Jag är lite arg på mig själv för att jag inte hade kameran med mig...

Nu kanske ni tycker att jag är lite hippieweird (ja, det är jag!) men det var otroligt vackert verkligen! Regnbågen var så hiiimla skarp också! Jag var (och är) nog hög...

Kommentarer
Postat av: Erica

"You're looking for the rainbow. But it died not long ago. It tried to shine just for you until the end..."



Sorgligt, va? :-P

Postat av: Ämändah .

Och ni åkte inte igenom den, för det går inte :D

2010-06-08 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback