Fiske!

Nu har vi kommit hem efter det 7:e årets fiske! Vi fick endast en fisk dock... Det var pappa som fick den!

Aja, för er som inte vet så åker varje år jag, pappa, farbror Uffe, Anton och Oscar (Oscar var inte med förra året dock) upp till Lofsdalen och fiskar! Mycket manligt, jag vet! ^^' Men jag känner mig även väldigt kvinnlig när jag befinner mig endast bland karlar!

Men i vilket fall som helst så har vi haft bajsväder! Mycket kallt och mycket regn!

Väl hemma är både jag och Philip sjuka... Philip har feber, jätteont i halsen, hosta och är helt hängig... Jag har haft lite feber till och från och äckelhosta... Egentligen skulle vi åkt hem till töntarna i skogen idag (och träffat
storasyster) men vi kände att vi behövde vila upp oss lite under natten först.

Vi hörs! ;-P

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu fick du ju mig att ljuga i min blogg, eftersom jag trodde att jag skulle få träffa dig igår. :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback