Skjut mig...

Fy tusan vad jag känner mig deppig idag! Jag känner att jag bara vill gråta floder. Fråga mig inte varför, för jag har ingen aning.
Dels blir jag väldigt trött när jag ser mig om i lägenheten (som är vääldigt stökig) och inser att jag måste städa det idag. Dels är det väl kanske för att jag gick upp klockan 6 för att få vara med Philip idag, men ändå inte får vara med Philip idag... (Han är på kalas just nu, sen ska han plocka in ved och sen ska han repa.) Sen så vet jag inte om jag ska åka hem med pappa igen när han har jobbat eller om jag ska stanna hemma (så jag faktiskt får vara med Philip idag). Vilket dilemma...

Aja, nu ska jag deppa sönder till Sex and the city, sedan ska jag städa.

Ironipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback