Curious!

I övermorgon fyller jag 18! :'-D Jag längtar faktiskt... Kanske inte så jättemycket just för att jag fyller år, utan för att familjen kommer och firar mig + att det blir krogen med Anton, Philip, Amanda, Emelie, Erica och Malin på kvällen! Mysigt! :-D

Jag är faktiskt väldigt nyfiken på vad jag kommer få för presenter. Speciellt från Philip, Amanda och Malin & Julia! Tihi... ^^'

Jag är ju väääldigt nyfiken på vad jag kommer få av mamma och pappa... Ironi! Jag vet att jag kommer få min mobil som jag har önskat mig.

Denna:


Födelsedagsfesten jag hade i fredags blev ju faktiskt ganska lyckad! Jag hade askul om man bortser från vissa saker (t.ex. att jag nästan krossade fotknölen och nu hoppat på kryckor i veckan).

Från
Erica hoppas jag ju på att få de där örhängerna jag visade tidigare.
Dessa:


Puss!

Kommentarer
Postat av: Erica

Av mamma och pappa kommer du faktiskt att få en häst och från mig kommer du att få en burk färg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback