Helt borta! O.o

Det är alltså inget föremål som är borta, (som det brukar vara i mina fall) det är jag... Jag kan knappt tänka och när jag väl tänker så blir det ju bara fel. ^^' Jag har ett flertal saker som jag känner att jag vill skriva om, men när jag väl ska skriva något så försvinner allt... >.< Det brukar bli så när jag är förkyld, så jag kan väl räkna med tankebrist i någon vecka nu. Om ni har tur så kanske ni får något crazy inlägg... Det brukar bli sådana när man inte vet hur man tänker. ^^'

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag brukar ofta kunna vara så fast jag inte är förkyld. :-P

Postat av: Erica

Fast shit, nu upptäckte jag att jag verkligen är så pass förkyld att jag knappt kan tänka i huvud taget... :-S

2010-01-09 @ 18:40:23
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback