Universe.

Usch vad man kan tänka på mycket när det gäller rymden. Man kan verkligen gräva ner sig och bli galen (i värsta fall)... "Det måste ju finnas något slut på rymden, men om det nu gör det så måste ju någonting finnas bakom slutet..." Jag och min syster diskuterade detta i lördags när vi väntade på bussen (eftersom det var så stjärnklart så kom vi in på rymden), och då sa jag att det kanske är så att när man åker in i "slutet" så kanske man kommer tillbaka till början igen. Vi började diskutera att då måste ju universum vara som ett klot ungefär... Så vad finns då utanför det? Är det som ett till universum som också är oändligt? Och vad finns innuti detta klot i sådanafall?

Damn, jag skulle vilja göra en film om det här. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback