Majskorv rimmar på?..

Sitter hemma hos pappa. Har nyss setat vid pianot och nötit massa låtar och tagit åt mig av all beröm pappa ger mig för mina låtar... (A) Har även ätit här och så. Nördat lite med lillebror, gosat med katterna... Ska hem till min plupp vid 20 i elva, och han är så pass gullig att han kommer och möter mig när jag kommer med bussen. {: Puss! <3

Idag har jag för övrigt inte gjort särskilt mycket... Typ sovit, läst och spelat harpan. ^^'

My hair is a mess! Det är en enda stor tova, och jag ville inte borsta ut det (och slita sönder håret) så jag satte upp det i en rufsig tofs i stället... Ska väl göra värsta feta inpackningen imorgon och försöka få ut tovan.

Om två veckor sitter nog jag och syster och spelar the Sims 3!

Bai!

Kommentarer
Postat av: Erica

Mogen rubrik, Elin! Verkligen! :-P



Yey, The Sims! Om två veckor idag så blir det Disney Channel. ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback