Lillebror.

Hade ju besök av lille Oscar i tisdags och onsdags då pappa var i Göteborg och inte ville att Oscar skulle vara ensam hemma så länge. Bl.a. så kollade vi på filmen "1408" som var ganska bra! =) Jag lagade även lax till oss i tisdags och det var ju ganska mysigt!

Jag färgade även hans hår:

Ser nästan ut som att jag fixat en frisyr på honom. ^^'

Och så fick han vara modell till en fotouppgift jag hade:

Sötnosen! :-D
Trevligt att ha lillebror här! =) Nu vill han dock sova här varannan onsdag och det kanske blir lite väl mycket. Ha ha! Gullunge! Det känns verkligen som att han fortfarande är våran lilla skitunge, men han fyller ju faktiskt 16 i år! Gah! Han kommer alltid vara liten... ^^

Nu ska jag diska klart diskberget och sedan ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar! :'-D Mysigt tycker jag!
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback