Gah!

Fy vilken bloggtorka det känns som att jag har nu... >:/ Jag bloggar aldrig, men när jag väl bloggar så är det alltid bara massa strunt som jag lika gärna skulle kunna låta bli att blogga om!

I fredags åkte i vilket fall som helst jag och Philip till mamma och pappa, där även Erica var, så hela familjen var samlad... Där badade vi (för att fira 11 månader (som egentligen var i torsdags)), åt god mat (först toast skagen, sedan oxfilé och bakad potatis och till efterrätt en jättegod björnbärsrätt) och umgicks med syster. Vi spenderade även natten där. Philip åkte hem vid typ 12 igår, men jag stannade kvar under dagen för att få vara lite mer med
systeryster. Vi spelade The Sims 3(!), eller det var snarare jag som spelade The Sims, Erica satt bara och kollade på. (Råkade skriva "Erica satt bara och ollade på." först...) När jag kom hem, runt klockan 7, var herr Christoffer här (som faktiskt inte varit här sedan nyårsafton), och han hade faktiskt lite hår på huvudet! :-D Vi kollade inte på melodifestivalen... Vi kollade i stället på "Dum, Dummare" som totalt sög... Inte ironi.

Idag vill jag önska er alla en fortsatt trevlig alla hjärtans dag. Själv har jag tvättat, diskat och pluggat idag, men jag har även hunnit med att gosa med min älskling. <3 Köpte honom även en ros. =)

 
© Elin Lundberg

För tillfället lagar jag lax och potatis! Jag är sjukt hungrig och börjar snart knapra på mina armar (eller Philips (A))... Jag uppdaterar mer om mitt liv (LOL) senare...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback