Niceilinice!

För någon vecka sedan köpte jag en ny klänning på H&M. Jag brukar inte få för mig att spontanköpa kläder (speciellt inte när de kostar 299:-), men jag kände att jag var lite värd den eftersom jag inte hade handlat kläder på en evighet...
Här har ni bilder:


Det var denna klänning jag bar på öppet hus. Jag länkade ju tidigare till en video med mig
här. Man ser inte så tydligt vad jag har på mig, men det var alltså denna! :-D

Till den kan man gärna bära ett par skor som jag älskar. De är dock inte mina, jag har snott dem av mamma. Jag är dock inte så van att gå i högklackat, men jag försöker vänja mig vid dessa. De är trots allt vääääldigt sköna! ;> De är också köpta på H&M, men jag vet inte vad de kostade.

© Elin Lundberg

MUMS!

Kommentarer
Postat av: Erica

Eftersom jag är din storasyster och försöker att lära dig saker i livet så känner jag att jag nu måste påpeka två saker:



1. Kostade klänningen verkligen exakt 300 SEK? För i annat fall känns det väldigt inkorrekt att skriva ut det priset i siffror.

2. Det känns inkorrekt att skriva "jag vet inte vad de kostar" då de har utgått ur H&M:s sortiment för längesedan. Du menar att du ej vet vad de kostade.



Ha det fint! Kram kram ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback