Skolstart!

Ja, sommaren har faktiskt gått otroligt fort och om en vecka har jag börjat skolan igen. Jag tänkte innan sommarlovet att jag skulle göra så otroligt mycket denna sommar! Jag skulle vara med mina vänner hela tiden och bada massor och tälta och liknande, men nej då... Jag har väl mest gått omkring hemma som ett fån, spelat The Sims, badat en gång i älven och inte tältat en enda gång! Men sommaren har varit väldigt nice och jag har verkligen vilat upp mig ordentligt inför det nya läsåret. (-:

På måndag åker jag och några från kören till Stockholm! :-D Jag och Emelie ska gå på grönan hela dagen, så det blir nog awesome! Då hinner jag i alla fall göra något riktigt roligt innan skolan börjar! :-)

Höstens alla vackra färger kommer snart igen:

© Elin Lundberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback