Jag är kär!

Ja, jag är kär i Ted Mosby, Robin Scherbatsky, Marshall Eriksen, Lily Aldrin och Barney Stinson! Jag är kär i "How I Met Your Mother"! Helt såld faktiskt... Nu har jag sett alla fem säsonger som kommit ut och väntar ivrigt på den sjätte, som kommer i september.

När man kollar på "himym" så kan man skratta tills man kiknar. Är man lite nere så är det bara att sätta på "himym" så blir man glad igen! Heeeeeelt underbart! Faktum är att jag verkligen skulle vilja vara med i deras underbara gäng, men det är ju svårt när käraktärerna inte finns på riktigt... :'-(


Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Samma här, du... ;-P Jag önskar att jag liksom bara kunde "sugas in" i serien och vara med i deras gäng. ;-P Istället får jag längta efter säsong 6.



Jag satt förresten och tänkte på en sak nyligen. Jag tänkte på hur mamma och pappa brukar prata om att du är precis lika duktig på att handskas med pengar (eller att hushålla med knappa resurser = ekonomi) som jag är (och det är du ju också). Så... du kanske borde plugga ekonomi istället. Ti hi... Skoja! Fast samtidigt inte. Jag tror självklart att du skulle passa väldigt bra som lärare, fast också väldigt bra som ekonom. ^^'



Går det bra i skolan, btw? =)

Postat av: Erica

Eller nej, nej, nej! Vad skriver jag?! Jag vill ju inte ha konkurrens från min egen lillasyster. :-O ;-P Lol! ^^'

2010-08-24 @ 22:26:29
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback