Tack!

Grease är över...
Allt har gått så otroligt bra (högt över förväntan) och vi har haft så otroligt roligt! Vår klass har fått mycket bättre sammanhållning och alla älskar varandra! Efter sista föreställningen började jag böla för att det hela var över och det känns fortfarande konstigt att vi inte längre kommer hålla på med Grease efter att ha jobbat med den i ca. ett halvår. Vi hade sex stycken föreställningar, varav två av dem var kvällsföreställningar.

Här kommer några enstaka bilder från någon av föreställningarna:



"Hopelessly devoted to yooooou"


"Summer lovin' happened so fast..."

I torsdags bestämde vi oss för att vi borde ha någon liten klassfest och fira att vi är bäst, så vi hade "myskväll" hemma hos mig. Det var helt grymt roligt och måste göras om snarast!

Jag och Veronica är alltid snygga!


Det spelades ölpingis:


Det var grymt kul!


Man fick dricka en hel del öl:


Ullis blev djup:


Jag har ingen aning om vad Philip höll på med. ^^


Vilma fick helkroppsmassage och alla var allmänt gosiga:


Rasmus var lite sliten:


Det bildades massagetåg:


Det gosades i sängen:


Och Vilma var väldigt söt:


Rasmus ville vara barn så länge han kunde,
då han skulle fylla 18 om några få minuter:


Tobbs, Ullis och Oliver chillade på taket:


Vi sjöng för Rasmus på tolvslaget! Han blev såhäär glad:


Vi var allmänt coola:


Och vi älskar varandra:


"We go together!"
Forever and ever! ES08, jag älskar er verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback