Paaartey!

Som vissa kanske vet så festar inte jag så jätteofta, men i helgen har jag faktiskt festat två dagar i rad! WOOOW! Det roligaste är att jag båda dagarna var hos Emelie. ;> Men det är ju alltid trevligt att träffa bästa vännerna. =)

I fredags hade vi tjejkväll hos Emelie! Det var jag, Emelie, Matilda, Jennifer och Emelie L. (: Mycket roligt! Och igår ville jag vara med Micke, så då var vi hos Emelie tillsammans med Richard, Eve, Emelie L, Tom och Phiilip! :D Tom och Philip gick ganska tidigt dock och Emelie och Eve gick också efter ett tag (då de alla skulle på Scar Symmetry)... Richard skulle också dit egentligen (han hade köpt biljett för 120 kronor) men ville hellre vara med oss, så han stannade med mig, Micke och Emelie! :D Det var en awesome kväll och jag har verkligen haft askul hela helgen! Puss på alla som förgyllt mitt liv! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback