Skog.

Jag sitter hemma hos mamma och pappa med systeryster och ska snart spela mer the Sims 3. Vi har nu klarat ut spelet "JU-ON The Grudge" och jag har även nästan städat klart Oscars rum. ^^'

Åt thaimat tidigare idag, vilket var väääldigt längesedan sist, jag hoppades dock på McDonalds, men så blev det icke! :'( Efter maten blev det en skön middagslur bredvid en varm älskling och sen fick jag skynda mig till bussen för att åka ut till skogen. Ska väl stanna tills på onsdag, då jag förmodligen drar med mig syster till stan för att shoppa lite! :'D Sen ska väl jag och pucko-Philip hem till hans söta mormor och morfar! :D

Ha ha! Kom att tänka på att den egentliga anledningen till varför jag bloggar just nu åter igen är det sköna tangentbordet... Tror jag sno med det hem. (Undra om de skulle märka något. Ironi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback