Kaffe + The Sims 3 = Yummie! :'D

Sitter på "vinden" (eller vad man ska kalla det) hos mamma och pappa och nördar vi datorn. Svinkallt här kan jag lova, men kaffet gör en lite varmare! :] Ska snart spela The Sims 3 som jag har blivit totalt beroende av och det är jobbigt att jag inte har det hemma... =( I vilket fall som helst så kände jag mig tvungen att skriva någonting eftersom detta tangentbord är så fantastiskt, underbart skönt. Syster kommer väl upp med sin dator snart så vi kan sitta och vara nördiga tillsammans.

Jag blir väl kvar här ute i skogen tills på söndag. (: Så jag är här typ hela veckan. Imorgon kommer Simon och Anton hit och firar jul! :'D På fredag kommer Lina, Tommy och barnen! :'D DET var en mycket lång tid sedan man träffade dem. På fredag eller lördag kommer även Philip!!!!!!!!!! :'D Jäääääj! jag träffar honom verkligen INTE varje dag så jag saknar honom såååååååååååååå mycket... ^^' Jag har snart varit utan honom i hela TRE TIMMAR!!! OH MY GOOOOD! Jag dör... Ironi. Visst är det lite tråkigt att jag får sova själv i några nätter nu men... Jag får väl krypa ner hos Erica inatt. ^^' Då slår hon väl ihjäl mig. xP Höhö! Men nej, nu ska jag spela The Sims!!! :'D Min sim är gravid! :} KAFFEKAFFEKAFFE! :} Mer kaffe! Wohoooooooooooo! Erica gick faktiskt ner och hämtade mer kaffe åt mig! :'} I looooove her! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback